Κυριακή, Μαρτίου 20, 2005

Ας κάνουμε απόψε μια αρχή

Παίρνοντας τον τίτλο απο το τραγούδι της Άννας Βίσση λέω να αρχίσω κι έγω την περιπέτειά μου μέσα στο διαδύκτιο και την όμορφη σύντροφιά σας που τις τελευταίες μέρες μου κράταει παρέα μεσα στην καθημερινότητά μου!

(ουφ! ανάσα...)

Όπως είδα απο μια βόλτα που έκανα μέσα στο blogspot οι περισσότεροι έχουν κάποιο συγκεκτρίμένο θέμα πάνω στο οποίο αναπτύσουν τις ιδέες τους.Για 'μένα αυτός ο τρόπος δεν θα δουλέψει. Προτιμώ τα θέματα "παντώς καιρού" και "ό,τι κάτσει" γιατί δεν μ'αρέσει και τόσο να περιορίζομαι. (όπως συμβαίνει και με τους περισσότερους ανθρώπους...). Τί να πώ; Μπορεί να μην βρέθηκε ακόμα ο κατάλληλος άνθρωπος, ο οποίος θα έχει τα αποθέματα υπομονής και κουράγιου που χρειάζονται για να "με βάλει σε μια σειρά".

Μη με κρίνετε αυστηρά απο το πρώτο μου post. Μικρός είμαι ακόμα... θα μάθω!
Όλες οι παρατηρήσεις και τα σχόλιά σας δεκτά! Με την κριτική γινόμαστε καλύτεροι!

Αυτά λοιπόν για αρχή! Θα τα πούμε σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: