Σάββατο, Δεκεμβρίου 06, 2008

Blah...

Κάθομαι στον καναπέ, με τα ρούχα και σκεπασμένος με μια κουβέρτα. Η διάθεσή μου είναι αυτή που λέει ο τίτλος. Blah… Είμαι μάλλον κουρασμένος αλλά δεν πάω για νάνι. Έχω ρεπό αύριο και λέω να το τραβήξω όσο μπορώ. Στο μυαλό μου χιλιάδες σκέψεις. Η δουλειά μου που δε μ’ αρέσει, οι λογαριασμοί που τρέχουν, η διορία για την αγορά μιας επιχείρησης, μια χρηματοδότηση που δε μου κάθετε, χμ το σπίτι μου θέλει μάζεμα, “τι ώρα είπαν θα με πάρουν τηλ να βγούμε; 12:30;” Η τηλεόραση παίζει x-factor και υπερκατασκευές στον ΣΚΑΪ εναλλάξ (για τέτοια κατάντια μιλάμε…). Δεν ξέρω τι είναι πιο παράλογο από το να έχεις 2 μέρες να χαλαρώσεις και ταυτόχρονα να θες να περάσουν γρήγορα για να έρθει η Δευτέρα μήπως έρθεις πιο κοντά στη δική σου οικογενειακή επιχείρηση. Λέω να πάω για νάνι, να ξεκουραστεί τουλάχιστον το μυαλό μου

Στο youtube.com παίζει . Stavento - Hey Hop (Official Video Clip). Respect… …

Δεν υπάρχουν σχόλια: